Kolik stojí doručení zásilky?

Kolik stojí doručení zásilky?

Možnosti doručení zahrnují vyzvednutí v prodejně nebo doručení domů.

V současné době nabízíme následující způsoby doručení:

  • Kurýr (nejrychlejší způsob doručení)
  • Česká pošta - Balíkovna
  • Česká pošta - Balík Do ruky
  • Česká pošta - Balík Na poštu
  • Zásilkovna

Proč jsem neobdržel/a e-mail s potvrzením objednávky?

Proč jsem neobdržel/a e-mail s potvrzením objednávky?

Vzhledem k velkému počtu objednávek může doručení potvrzovacího e-mailu trvat déle než obvykle. Na Vaší objednávce pracujeme!

Zkontrolujte si prosím složku SPAM, Nabídky, Oznámení, protože vzhledem k individuálnímu nastavení poštovní schránky může být Vaše zpráva do těchto složek nesprávně přesměrována.

Mohu svou objednávku změnit nebo zrušit?

Mohu svou objednávku změnit nebo zrušit?

Vaši objednávku rychle připravíme a zabalíme nemáme možnost ji před odesláním změnit, možnost storna musíme ověřit.

Pokud jste objednávku zadali omylem nebo si přejete nákup zrušit, neprodleně nás kontaktujte. Pokud nás budete co nejdříve kontaktovat na +420 225850255, ověříme možnost zrušení Vaší objednávky.

Pokud si to rozmyslíte, můžete nepoužitý výrobek vrátit odesláním do 30 dnů od obdržení objednávky. Více informací naleznete v sekci Vrácení zboží a reklamace.

Pokud objednávku zrušíte, doporučujeme zásilku od kurýra nevyzvedávat.

Proč byla moje objednávka stornována?

Proč byla moje objednávka stornována?

Omlouváme se za zrušení Vaší objednávky.

Pokud některý z objednaných produktů není v době balení Vaší objednávky skladem, musíme Vaši objednávku zrušit. V okamžiku zrušení objednávky budete informováni e-mailem.

Peníze Vám vrátíme do 5 pracovních dnů v závislosti na způsobu platby.

Vezměte prosím na vědomí, že odeslání převodu může trvat až 14 pracovních dnů v závislosti na poskytovateli platební karty.

Náš zákaznický servis nemá informace o tom, zda bude výrobek opět skladem. Proto se prosím podívejte na záložku „Novinky“, zda Vás něco nezaujme.

Moje objednávka byla rozdělena

Moje objednávka byla rozdělena

V některých případech je objednávka v zájmu zefektivnění přepravy rozdělena a odeslána z různých skladů. Informace o tom obdržíte při odeslání zásilek spolu s aktualizací způsobu doručení. Pro každou zásilku obdržíte samostatné číslo balíku a odkaz na sledování.

Pokud je Vaše objednávka odeslána ve více zásilkách, nevzniknou Vám žádné dodatečné náklady.

Pokud jste neobdrželi informaci, že Vaše objednávka byla rozdělena, byly všechny produkty odeslány v jedné zásilce.

Moje objednávka není kompletní

Moje objednávka není kompletní

V některých případech nejsme schopni odeslat všechny objednané produkty. V takovém případě Vám zašleme e-mail, ve kterém Vás budeme informovat o chybějících položkách ve Vaší objednávce. V případě, že byla Vaše objednávka uhrazena předem, vrátíme Vám peníze za všechny nezaslané produkty v plné výši.

Pokud jste neobdrželi oznámení, že výrobek nebyl skladem, a ani po 14 pracovních dnech jste neobdrželi vrácené peníze, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.

Pokud jste si všimli, že zásilka byla při přepravě poškozena nebo že se někdo dostal k jejímu obsahu, kontaktujte prosím neprodleně zákaznický servis a zašlete fotografie obdržené zásilky. Doporučujeme sepsat protokol o poškození nebo nedostatku v zásilce přímo při přebírání zásilky od kurýra.

Mám problém s doručením

Mám problém s doručením

Pokud se vyskytl problém s doručením, zkontrolujte odkaz pro sledování, který jsme Vám zaslali v e-mailu, a zjistěte aktuální stav Vaší zásilky.

Přihlaste se ke svému účtu JD a zkontrolujte historii svých objednávek nebo použijte možnost „sledovat objednávku “, abyste zjistili aktuální stav své zásilky.

Zásilky jsou odesílány ze skladu v pracovní dny (pondělí až pátek). Pokud je zásilka odeslána v sobotu nebo v neděli, bude odeslána první pracovní den (tj. v pondělí).

Pokud se i přesto vyskytnou problémy s Vaší zásilkou, obraťte se na náš zákaznický servis, který Vám rád pomůže problém vyřešit.

Upozorňujeme, že v důsledku okolností, které nemůžeme ovlivnit, může dojít ke zpoždění doručení.

Mohu změnit svou doručovací adresu?

Mohu změnit svou doručovací adresu?

Obdržel jsem špatné produkty

Obdržel jsem špatné produkty

Pokud Vám byl doručen nesprávný produkt, vyfoťte prosím produkt, který jste obdrželi (zejména visačky na produktu a údaje na krabici/balení), a poté kontaktujte náš zákaznický servis, který Vám rád pomůže problém vyřešit.

Mohu někomu poslat produkty jako dárek?

Mohu někomu poslat produkty jako dárek?

Pokud chcete někomu poslat produkt jako dárek, můžete při objednávce použít jeho adresu jako adresu pro doručení.

Nenabízíme službu dárkového balení, takže zboží dorazí stejně jako běžná objednávka. Na dodacím listu se nachází cena zboží a o objednávce můžeme projednat pouze s osobou, která objednávku zadala.

Kde je moje objednávka?

Kde je moje objednávka?

Přihlaste se ke svému účtu JD  a zkontrolujte historii svých objednávek nebo použijte odkaz zde "sledovat objednávku", abyste viděli poslední aktualizaci Vaší zásilky.

 

Můžete také použít sledovací odkaz, který jsme Vám zaslali e-mailem a zobrazit si nejnovější informace o zásilce.

 

Standardní doba dodání zahrnuje přípravu objednávky a její odeslání. Objednávky jsou vyřizovány od 2 do 6 pracovních dnů ode dne odeslání e-mailu potvrzujícího uzavření kupní smlouvy zákazníkovi (jinými slovy ode dne vystavení faktury). 

Zásilky jsou expedovány ze skladu v pracovní dny (pondělí až pátek). Pokud byla zpráva odeslána v sobotu nebo v neděli, bude zásilka odeslána první pracovní den (tj. v pondělí).

 

Upozorňujeme, že může dojít ke zpoždění doručení v důsledku okolností, které nemůžeme ovlivnit.